|
|
Linje 10: |
Linje 10: |
| Peter er glens far | | Peter er glens far |
|
| |
|
| =Det er galde bare rolig Kappa= | | =Historie bag INGA= |
| I 1916 mødte Manfred den tyske pilot [[Lee Harvey Oswald|Oswald Boelcke]], der blærede sig med hvor mange flyvebåde han havde skudt ned. Manfred blev overført til Oswalds jagereskadrille, hvor han straks udmærkede sig ved at indføre toldfrit salg om bord<ref>Vi skal dog huske, at dette foregik i flyvningens barndom, hvor der ingen securityfolk var til at bestemme, at man ikke måtte tage sin åbnede tandpastatube med i håndbagagen. Eller granater og maskingeværer for den sags skyld.</ref>. | | I 1916 mødte Manfred den tyske pilot [[Lee Harvey Oswald|Oswald Boelcke]], der blærede sig med hvor mange flyvebåde han havde skudt ned. Manfred blev overført til Oswalds jagereskadrille, hvor han straks udmærkede sig ved at indføre toldfrit salg om bord<ref>Vi skal dog huske, at dette foregik i flyvningens barndom, hvor der ingen securityfolk var til at bestemme, at man ikke måtte tage sin åbnede tandpastatube med i håndbagagen. Eller granater og maskingeværer for den sags skyld.</ref>. |
|
| |
|
Versionen fra 2. dec. 2015, 11:06
Magnus Strøm Mortensen blev født den 2. maj 1892, nøjagtig 9 måneder efter hans fader, Hubert, havde lagt sig i bagenden af moder Theresa og fyret en fuldtræffer af. Han døde den 21. april 1918 uden at være kommet til bevidsthed. RIP IN Havanna pizza
Lille Manfred blev kendt i løbet af første verdenskrig som Den Røde fede inga, Brødamen der skød hele 80 fly ned, heraf flere fjendtlige. Hans flyvemaskine blev kendt som Den Røde Fucker, venligst doneret af hans kære Frau moder, hvorfor han selv kærligt kaldte den "min egen lille Multifucker".
I dag er Den Røde Fede neger bedst kendt som en tegneseriehelt i Radiserne. Han blev i sin levetid tildelt Jernkorset af 1. klasse, hvilket var lidt uretfærdigt, da man med bestemt ved, at han havde gennemført 2. klasse i henhold til de danske inklusionsteknikker. Han har optrådt i adskillige film og børnebøger, såvel som i Cirkusrevyen 1978.
For those
without comedic tastes, the "questionable parody" of this website called
Wikipedia have an article very remotely related to
Manfred von Richthofen.
Peter er glens far
Historie bag INGA
I 1916 mødte Manfred den tyske pilot Oswald Boelcke, der blærede sig med hvor mange flyvebåde han havde skudt ned. Manfred blev overført til Oswalds jagereskadrille, hvor han straks udmærkede sig ved at indføre toldfrit salg om bord[1].
Selv om den uerfarne Manfred crashlandede sit første fly, så det måtte have udskiftet haleror og venstre forhjul, så Oswald Boelcke store muligheder i knægten og lod ham fortsætte.
Lad dog barnet! Lad dog baaaaaaaaarnet!
— Oswald Boelcke
Den 17. september 1916 kunne Manfred notere sig sin første nedskydning, et britisk tosæders bordbombefly, der kurede på røv og albuer ind over landsbyen Villers Plouich i Frankrig, hvor den landede i udstillingsvinduet i baguettebutikken, så briterne kunne se, hvordan man laver et ordentligt franskbrød[2].
Snart var Manfreds røde Muttifokker så kendt og frygtet blandt de allierede piloter og SAS-personale i almindelighed, at han fik sit berømte tilnavn. Men ak, lykken varer ikke evigt.
Det er galde bare rolig
Hej galdeblære går det godt hostmivmhost
FUCK NEGERE I NEGERDALEN!
Ude på sidelinjen begyndte Roy Brown at skændes med fodtusserne fra Australien om, hvem der egentlig havde skudt baronen. Roy Brown påstod, at det havde han, mens fodtusserne sjovt nok holdt på, at det havde de.
Din fede klamme inga det svin
— {{{2}}}
Al den palaver blev for meget for Disney Discovery Channel, så man midt i den bedste sendetid og den store tv-pakke foretog en ballistisk kriminalundersøgelse, der viste at baronen slet ikke var blevet skudt, men stak sig på den berømte nål i høstakken. Ved en fejl var indslaget dog belagt med dåselatter, så der var ingen der tog det alvorligt.
Underskud
- ↑ Vi skal dog huske, at dette foregik i flyvningens barndom, hvor der ingen securityfolk var til at bestemme, at man ikke måtte tage sin åbnede tandpastatube med i håndbagagen. Eller granater og maskingeværer for den sags skyld.
- ↑ Heldigvis overlevede besætningen bestående af piloten John Barry og navigatør/stewardesse Kira Goodlook, der siden åbnede en baguetteforretning i Birmingham. Desværre gik shoppen neden om og hjem, da briterne ikke anede hvordan de skulle holde baguetten, når de i forvejen havde en mappe i den ene hånd og en paraply i den anden. I dag er forretningen lavet om til et herberg for følelsesløse.
- ↑ Med det forbehold, at billedet ikke bringes på internettet. Vi beklager.
Bidragsydere:
Cookies help us deliver our services. By using our services, you agree to our use of cookies.