|
|
Linje 7: |
Linje 7: |
| *Spademanns Leksikon er en meget formildende omstændighed på katastrofen, da [[ingen]] kan undgå at blive mere vidende af at være Spademann-læser. | | *Spademanns Leksikon er en meget formildende omstændighed på katastrofen, da [[ingen]] kan undgå at blive mere vidende af at være Spademann-læser. |
| *Internettet er ligeledes en formildende omstændighed, for hvis ikke internettet var der ville vi ikke kunne læse Spademanns Leksikon, da dette er et online-leksikon, som forudsætter internetadgang. | | *Internettet er ligeledes en formildende omstændighed, for hvis ikke internettet var der ville vi ikke kunne læse Spademanns Leksikon, da dette er et online-leksikon, som forudsætter internetadgang. |
| Listen er forhåbentlig ufuldstændig, tilføj gerne flere punkter.
| | *Sorte skoler med mange to-sprogede dvs. en dansk elev får kun halvt så meget at vide i sin skoletid, som han ellers ville have erfaret på en kommuneskole i Tarm. |
| | *Høje mennesker kan ikke nå de nederste hylder på biblioteket - og det er der de bedste bøger står. Hvor mange genier har været høje (af vækst) - var Einstein høj? Er Bill Gates høj? Højde er em formildende omstændighed. |
| | |
| ==Folkeskolens rolle i katastrofens udvikling== | | ==Folkeskolens rolle i katastrofens udvikling== |
| Da [[folkeskole]]n droppede både lørdagsundervisningen og retten til at straffe eleverne med spanskrør (i [[1969]]) gik det helt galt. Det er således folkeskolens egen skyld at dens lærere nu må spise lykkepiller og indtage [[cannabis]] (analt) for at klare omgangen med kolleger og elever, der ikke ved noget om noget som helst. | | Da [[folkeskole]]n droppede både lørdagsundervisningen og retten til at straffe eleverne med spanskrør (i [[1969]]) gik det helt galt. Det er således folkeskolens egen skyld at dens lærere nu må spise lykkepiller og indtage [[cannabis]] (analt) for at klare omgangen med kolleger og elever, der ikke ved noget om noget som helst. |
| ==Søndagsskolernes andele i miséren== | | ==Søndagsskolernes andele i miséren== |
| {{Under konstruktion}} [[kategori:navnløse personer]] | | {{Under konstruktion}} [[kategori:navnløse personer]] |
Versionen fra 24. jun. 2008, 16:38
Katastrofens omfang
Der findes en forfærdelig masse folk, ude i verden, der ikke ved noget. Det drejer sig om ca. 90 % af verdens befolkning. De sidste 10% udgøre kat, og pandaer.
Nogle eksperter mener dog at det er dem som udgøre de sidste 10%.
Disse eksperter viste sig at være administartere, og tilhørete den gruppe vi kalder for Eliten, eller Folk som er total høje på MMORPG.
Formildende omstændigheder
- Spademanns Leksikon er en meget formildende omstændighed på katastrofen, da ingen kan undgå at blive mere vidende af at være Spademann-læser.
- Internettet er ligeledes en formildende omstændighed, for hvis ikke internettet var der ville vi ikke kunne læse Spademanns Leksikon, da dette er et online-leksikon, som forudsætter internetadgang.
- Sorte skoler med mange to-sprogede dvs. en dansk elev får kun halvt så meget at vide i sin skoletid, som han ellers ville have erfaret på en kommuneskole i Tarm.
- Høje mennesker kan ikke nå de nederste hylder på biblioteket - og det er der de bedste bøger står. Hvor mange genier har været høje (af vækst) - var Einstein høj? Er Bill Gates høj? Højde er em formildende omstændighed.
Folkeskolens rolle i katastrofens udvikling
Da folkeskolen droppede både lørdagsundervisningen og retten til at straffe eleverne med spanskrør (i 1969) gik det helt galt. Det er således folkeskolens egen skyld at dens lærere nu må spise lykkepiller og indtage cannabis (analt) for at klare omgangen med kolleger og elever, der ikke ved noget om noget som helst.
Søndagsskolernes andele i miséren
Bidragsydere: CooperDK
Cookies help us deliver our services. By using our services, you agree to our use of cookies.