|
|
Linje 36: |
Linje 36: |
| *Find de mest populære video på YouTube og tilføj din video som en responsvideo på dem allesammen. | | *Find de mest populære video på YouTube og tilføj din video som en responsvideo på dem allesammen. |
| **At din responsvideo ikke har noget med den populære video at gøre er ingen forhindring. [[Wikipedia|Systemer]] er lavet for at kunne udnyttes. | | **At din responsvideo ikke har noget med den populære video at gøre er ingen forhindring. [[Wikipedia|Systemer]] er lavet for at kunne udnyttes. |
| *Send din video ud på de kendes [[MySpace]] profiler. | | ***Vær opmærksom på om der ikke er en mod der maner han kan gøre det bedre og derfor piller den ned. |
| | *Send din video ud på de kendtes [[MySpace]] profiler. |
| *Gå til din video og bliv ved med at trykke F5. | | *Gå til din video og bliv ved med at trykke F5. |
| *Tillykke din video er nu på listen over dagens (hvis ikke månedens) mest sete videoer | | *Tillykke din video er nu på listen over dagens (hvis ikke månedens) mest sete videoer |
Versionen fra 16. feb. 2012, 13:04
Et klimaks i YouTubes historie
YouTube er en hjemmeside, hvor man kan uploade sine videoer. Men man kan også sagtens uploade andres videoer. De fleste videoer er i forfærdelig kvalitet, resten er noget lort. Man kan prøve at skrive &fmt=18 efter linket i adresselinjen, men det virker kun ved de film, man alligevel ikke gider se.
Brugerne er for det meste n00bs, der altid fortæller folk, hvor bøssede deres film er, og spammere, som prøver at få folk til at poste de samme 3 meddelelser til en masse andre videoer.
Historie
Idéen om et online video-samfund blev opfundet af den norske skovhugger, Asbjørn Christoffersen, som vi også kender fra DNAP (Der Norsche Arbeiderpartei).
Asbjørn havde en hård ungdom med sin far Kasper, som sendte ham i Aldi for at hente 4½-1 pakker Kærgården med 5% fedt hver dag.
Der hentede han inspiration til YouTube.
Karakteristika
En ting, man ofte finder på YouTube, er videoer, hvor man har klippet ting sammen og speedet dem op, så det bliver til noget sjovt, såkaldte poops.
Man kan selvfølgelig også lade være.
Den matematiske formel for YouTube er der usikkerhed om i de matematiske kredse, men som den indiske forsker Mahatma Gandhi er fundet frem til lyder den:
X = Chuck Norris
D = Diameter af Pia Kjærsgaards hoved omkring ørene ved 37 ℃.
Videoerne
Fordelingen af videoerne ser sådan ud:
Sådan bliver du en berømt opmærksomhedsluder YouTuber i 6 nemme trin
- Lav en video med strategisk placerede billeder af halvnøgne kvinder, og vær ikke bange for at spare på bryststørrelsen.
- Kald din video noget med lesbian, porno, funny, cat, daffodil, AMV eller Super Mario techno remix.
- Jo flere af disse ord du bruger jo bedre.
- Find de mest populære video på YouTube og tilføj din video som en responsvideo på dem allesammen.
- At din responsvideo ikke har noget med den populære video at gøre er ingen forhindring. Systemer er lavet for at kunne udnyttes.
- Vær opmærksom på om der ikke er en mod der maner han kan gøre det bedre og derfor piller den ned.
- Send din video ud på de kendtes MySpace profiler.
- Gå til din video og bliv ved med at trykke F5.
- Tillykke din video er nu på listen over dagens (hvis ikke månedens) mest sete videoer
Bidragsydere:
Cookies help us deliver our services. By using our services, you agree to our use of cookies.